چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

ابعاد بازاریابی رابطه‌‌مند,بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی,تعاری,تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه‌‌مند,چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه),راهبردهای بازاریابی رابطه‌‌ مند,مدل‌های بازاریابی رابطه‌‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند  (فصل دوم پایان نامه) در 79 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهدر بسیاری از پژوهش های کنونی پیرامون بازاریابی، از بازاریابی رابطه ای به عنوان یک تغییر شکل اساسی در زمینه بازاریابی یاد شده است که نیازمند تئوری و زبان جدیدی می باشد. بازاریابی رابطه مند به دنبال برقراری روابطی با مشتریان هدف است که مجدداً در آینده از شرکت خرید کنند و دیگران را نیز به این کار ترغیب نمایند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضایت مندی فراوان در مشتری ایجاد کرده و آنچه را برای او ارزش تلقی می شود مورد توجه قرار داده تا در نتیجه وفاداری او نسبت به شرکت مستحکم شود (Ndubisi, 2012).با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن در ابعاد نوین، مشتری به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت های شرکت درآمده است؛ به نحوی که از دیدگاه رقابتی، بقا و تداوم حیات سازمان ها درگرو شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود می باشد. یکی از دغدغه های اصلی برای هر شرکتی در استفاده از تاکتیک های بازاریابی برای افزایش فروش و ارتباط درازمدت با مشتری، بررسی تأثیر این تاکتیک ها بر رفتار مصرف کننده می باشد. امروزه شرکت هایی با عملکرد برتر در صنایع مختلف در حال حرکت به سمت حفظ مشتریان و جلب وفاداری آنها می باشند، زیرا اغلب بازارها در مرحله بلوغ خود قرار دارند، رقابت در حال افزایش و هزینه های جذب مشتریان به شدت افزایش یافته است (Lin & Lu, 2010). حفظ مشتری و جلب وفاداری آن برای ادامه کسب و کار امری حیاتی تلقی می شود. کسب و کارها امروزه برای جلوگیری از گرایش یافتن مشتری به سمت رقبا بیش از هر زمانی می بایست در پی درک خواسته و نیازهای مشتریان باشند، تا بهتر بتوانند نیازهای آنها را برآورده کنند و روابط بلندمدت تجاری با آنها برقرار نمایند. لذا هر رویکردی که بهتر بتواند این مسائل را محقق گرداند بیشتر مورد توجه خواهد بود. بازاریابی رابطه مند به عنوانی رویکردی جدید در تحقیق و عمل ثابت کرده که یکی از موفق ترین رویکردها می باشد. همچنین اثبات مزایای متفاوتی که بازاریابی رابطه مند برای سازمان ها به بار آورده، موجب گرایش بی سابقه به این رویکرد شده است. به طور نمونه در تحقیقی محققان به این نتیجه دست یافتند که سازمان ها می توانند تقریباً با حفظ 5 درصد از مشتریان خود، سود خود را به میزان 100 درصد افزایش دهند (Iglesias et al, 2011).از سویی، ایران از جمله کشورهایی است که اساس اقتصاد آن بر درآمد نفت و مشتقات حاصل از آن بنا شده است. ارتباط حجم و ارزش صادرات نفت و فرآورده های آن و رشد اقتصادی به منزله افزایش ظرفیت های اقتصادی یکی از موضوعات مهم و قابل توجه برای مراکز تحقیقاتی و برنامه ریزی است (اقبالی و همکاران، 1382). به منظور رشد و افزایش قیمت صادرات نفتی و مشتقات آن باید شرکت های فعال در صادرات نفت و مشتقاتش حضور گسترده ای در بازارهای جهانی داشته و با مشتریان خود ارتباطی بلندمدت برقرار کنند. یکی از مشتقات نفتی که ایران در زمینه صادرات آن به سایر کشورها تجربه ای چندین ساله دارد قیر است که می توان با حفظ روابط بلندمدت با مشتریان آن و توسعه صادراتش سود سرشاری را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم (هاشمی، 1389). تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مند یکی از گسترده ترین مفاهیمی است که می توان آن را از تمام دیدگاههای بازاریابی که روی رابطه مندی بحث می کند، نتیجه گرفت. اساس و پایه این شاخه بازاریابی که رابطه تنگاتنگی هم با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتاً بزرگ بیرون آمده است (صادقی و همکاران، 1388). مشتریان و طرف های معامله در دو دهه گذشته در زمینه بازاریابی پیشرفت چشمگیری داشته و ظهور نگرش های بازاریابی رابطه مند سبب پدیدآمدن تغییرات قابل ملاحظه ای در روش بازاریابی شده که چشمگیر و قابل اجرا می باشند. پایه های اصلی جهان بینی بازاریابی رابطه مند بر مفهومی قرار دارد که اولین بار توسط لئونارد بری  با عنوان نظریه ساختار رابطه ها مطرح شد و توسط دیگر صاحبنظران گسترش یافت. بازاریابی رابطه مند مرهون تلاش های کریستوفر ، پاینی و بالانتین  است که در گسترش قلمرو و حوزه مبانی تئوریک آن کوشش چشم گیری داشتند. دیدگاه آنها مبنی بر نکات ذیل است: تأکید بر ارتباط بین مشتریان و عرضه کنندگان که ایجاد رابطه را به جای معامله مورد توجه قرار می-دهد. دیدگاه بازاریابی رابطه مند به توسعه و تقویت رابطه قوی با مشتریان و عرضه کنندگان، بازارهای حاصل از مشتریان توصیه شده، بازارهای حاصل از تأثیر افرا با نفوذ و بازارهای جذب نیروی انسانی داخلی که درون سازمان است معطوف می باشد. کیفیت، ارائه خدمات به مشتری و بازاریابی، هر چند که غالباً به طور مجزا مدیریت می شوند ارتباط نزدیکی با هم دارند دیدگاه بازاریابی رابطه مند بین این دو عنصر انسجام و یکپارچگی برقرار می کند (Kasabov, 2007).تعاریف مختلفی توسط محققان و تئوری پردازان برای بیان معنی و مفهوم بازاریابی رابطه مند مطرح شده است که در ادامه برخی از پرکاربردترین آنها ذکر خواهد شد. تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از بازاریابی رابطه ای: بازاریابی رابطه ای، بازاریابی با هدف آگاهانه برای توسعه و اداره روابط بلندمدت و قابل اعتماد با مشتری ها، عرضه کنندگان و توزیع کنندگان و سایر عوامل موجود در محیط بازاریابی است (Izquierdo et al, 2005). بازاریابی رابطه ای یک ایده اساسی و پایه ای است که هدف مدیران بازاریابی در آن توسعه اراتباطات بلندمدت با استفاده از یک ساختار مزایای چندگانه برای طرفین ارتباط می باشد. این مزایا از طریق اعمال همکاری طرفین به دست می آید.  بازاریابی رابطه مند عبارت است از استراتژی جذب، حفظ و تقویت روابط با مشتریان (رنجبران و براری، 1388). بازاریابی رابطه مند شامل تمام گام هایی است که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد (Patsioura et al, 2009). بازاریابی رابطه مند، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزش های جدید برای مشتریان است که در منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود. بازاریابی رابطه مند اشاره به تمام فعالیت های بازاریابی در راستای برپایی، توسعه و نگهداری مبادلاتی سودمند دارد (امینی و سهرابی، 1389).بازاریابی رابطه مند عبارت است از: شناسایی، نگهداری و افزایش روابط با مشتریان و دیگر ذینفعان؛ به طوری که اهداف و منافع طرفین درگیر تأمین شود. از نظر پورتر  بازاریابی رابطه مند فرایندی است که به موجب آن خریدار و ارائه کننده، روابط مؤثر، کارا، اخلاقی، مشتاقانه و خویشاوندی را برقرار می کنند که این برای دو طرف منفعت دارد. بازاریابی رابطه مند، نگهداری مشتریان و توسعه روابط و جذابتر کردن هر چه بیشتر این رابطه با مشتریان است (باقری، 1390). بازاریابی رابطه مند فهم و مدیریت ارتباطات مشتریان و تأمین کنندگان می باشد. بازاریابی رابطه مند شناسایی، ایجاد و نگهداری و ارتقای روابط با مشتریان و دینفعان است که این امر از طریق ایجاد اعتماد و در نتیجه عمل به تعهدات محقق می شود (Cobbs, 2011).قسمتهایی از پیشینه تحقیق: در تحقیقی دیگر که در بخش شرکت های خدماتی تایوان انجام شده بود، محققان به بررسی پیامدهای رفتاری در محیط سازمانی و عوامل بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری پرداختند. در این تحقیق محققان دریافتند که سه محدودیت ساختاری، اجتماعی و مالی بر ادارک ارتباطات تأثیر گذاشته و بدنبال آن رضایت مشتری ایجاد می گردد. مشتری راضی به شرکت موردنظر که خدمات خود را از آن دریافت کرده اعتماد نموده و نسبت به آن متعهد می شود و در نهایت برای آن شرکت به مشتری وفادار تبدیل می گردد. البته ایشان همچنین دریافتند که تمامی این فرایند تحت تأثیر دوره ارتباط قرار دارد. یعنی هر چقدر طول دوره ارتباطی زیادتر باشد وفاداری مشتری پایدارتر خواهد بود (Liang &  Wang, 2007) این فرایند در شکل زیر به تصویر کشیده شده است.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند  (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1- مقدمه    2-2- بازاریابی    2-2-1- تعاریف و مفاهیم بازاریابی    2-2-2- انواع بازاریابی    2-2-2-1- مفهوم بازاریابی معامله‌‌ای    2-3- بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-1- تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-2- ضرورت توجه به بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-3- اهداف بازاریابی رابطه مند    2-3-4- عوامل مؤثر در رشد بازاریابی رابطه‌‌ای    2-3-5- ملزومات بازاریابی رابطه مند    2-3-6- انواع بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-7- مزایای بازاریابی رابطه مند    2-3-8- عوامل بازاریابی رابطه مند    2-3-9- ابعاد بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-10- راهبردهای بازاریابی رابطه‌‌ مند    2-3-10-1- مزایایی مدیریت ارتباط با مشتری برای بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-11- بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی    2-3-12- مدل‌های بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-12-1- مدل بازارهای ششگانه    2-3-12-2- مدل بازاریابی رابطه مند میان سازمانهای صنعتی    2-3-12-3- مدل بازاریابی رابطه‌‌مند مورگان و هانت    2-3-12-4- مدل جامع بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-12-5- مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه ای کاتلر    2-3-12-6- مدل اجزای بازاریابی رابطه مند هاو    2-3-12-7- مدل زنجیره مدیریت روابط بازاریابی رابطه‌‌مند تزکاس و سارن    2-3-12-8- مدل بازاریابی رابطه‌‌مند صمدی    پیشینه پژوهشمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه) تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه‌‌مند ابعاد بازاریابی رابطه‌‌مند راهبردهای بازاریابی رابطه‌‌ مند بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی مدل‌های بازاریابی رابطه‌‌مند تعاری

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت آشنایی با قوانین دیوان عدالت اداری

    پاورپوینت آشنایی با قوانین دیوان عدالت اداری دانلود پاورپوینت آشنایی با قوانین دیوان عدالت اداری دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با قوانین دیوان عدالت اداری، در قالب ppt و در…

  • ترجمه مقاله انگلیسی:اندازه گیری حلالیت دی اکسید کربن + سولفید هیدروژن در مخلوط های آبی از آلکالن آمی

    ترجمه مقاله انگلیسی:اندازه گیری حلالیت دی اکسید کربن + سولفید هیدروژن در مخلوط های آبی از آلکالن آمی برچسب ها: ترجمه مقاله انگلیسی09358978227نگار زمانیترجمه مقاله مهندسی شیمیترجمه مقاله اندازه گیری حلالیت دی اکسید کربندانلود مقاله measurement solubility of carbon dioxideدانلود…

  • بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری

    بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری برچسب ها: رقابت در بازار محصول تحقیق بررسی ریسک اعتباری اندازه بازاربررسی رابطه بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباریتعریف رقابت در بازار محصولرقابت در بازار محصول چیستروش های…

  • سبک های تفکر

    سبک های تفکر دانلود سبک های تفکر دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک های تفکر تعریف تفکر و سبک های تفکر از زمان سقراط و ارسطو تا زمان حال دربارة تفکر و ماهیت و مراحل…

  • دانلود پایان نامه با موضوع رساله طراحی مجموعه فرهنگی

    دانلود پایان نامه با موضوع رساله طراحی اقامتگاه بین راهی,دانلود رساله مجتمع فرهنگی و,دانلود رساله مجموعه فرهنگی تفریحی,رساله طراحی مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان,سایت جامع پایان نامه رساله طراحی مجموعه تفریحی فرهنگی,کاملترین رساله مجتمع فرهنگی هنری جوان دانلود فایل اصلی دانلود…

  • گزارش تخصصی روش های تغییر نگرش نادرست دانش آموزان مدرسه دخترانه نسبت به فرهنگ مد گرایی تغییر دهم؟

    گزارش تخصصی روش های تغییر نگرش نادرست دانش آموزان مدرسه دخترانه نسبت به فرهنگ مد گرایی تغییر دهم؟ برچسب ها: انواع آسیبهای اجتماعی دانش آموزاناسیب ها و تهدیدات داخل مدرسهچگونه مدرسه مان را در برابر رفتارهای پرخطر ایمن کنیمشناسایی دانش…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سبک های شناختی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سبک های شناختی,پیشینه پژوهش سبک های شناختی,پیشینه تحقیق سبک های شناختی,پیشینه و مبانی نظری سبک های شناختی,چارپوب نظری سبک های شناختی,فصل دوم پایان نامه سبک های شناختی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سبک های شناختی…

  • فایل مجموعه چندین پاورپوینت معرفی معماران ایرانی و خارجی و آثارشان

    فایل مجموعه چندین پاورپوینت معرفی معماران ایرانی و خارجی و آثارشان برچسب ها: دانلود پاورپوینت معرفی معماران مشهور ایران و جهان زاها حدید نورمن فاستر فرانک اون گلدبرگ میس وندوروهه پروفسور بهرام شیردلاستاد عبدالعزیز فرمان فرمایانپاورپوینت معماران ایرانی و خارجیپاورپوینت…

  • دانلود مقاله بررسی تاثیر کربوکسی متیل سلولز و کاراگینان بر ویژگی های رئولوژیکی، فیزیکوشیمیایی و حسی

    بررسی,تاثیر,حسی,دانلود,رئولوژیکی,سلولز,فیزیکوشیمیایی,کاراگینان,کربوکسی,متیل,مقاله,های,ویژگی دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تاثیر کربوکسی متیل سلولز و کاراگینان بر ویژگی های رئولوژیکی، فیزیکوشیمیایی و حسی از سایت دانلود فایل صمغ ها و قوام دهنده ها از مهمترین ترکیبات مورد استفاده در نوشیدنی های شکلاتی می…

  • ادبیات نظری تحقیق چرم و چرم سازی و محصولات چرمی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری چرم و چرم سازی و محصولات چرمی,پیشینه نظری چرم و چرم سازی و محصولات چرمی,تحقیق چرم و چرم سازی و محصولات چرمی,فصل دوم پایان نامه چرم و چرم سازی و محصولات چرمی,مبانی نظری چرم و چرم سازی و…

  • پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن

    پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن دانلود پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن دارای 48 اسلاید قابل ویرایش.   بخشی از اسلاید: لودر…

  • پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل دوم : سلام به من نگاه کن (حواس پنجگانه )

    پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل دوم : سلام به من نگاه کن (حواس پنجگانه ) برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل دوم سلام به من نگاه کن (حواس پنجگانه ) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی…

  • پاورپوینت جامع و کامل كتابچه راهنماي بخش فك و صورت و طب تسكيني و درد

    پاورپوینت جامع و کامل كتابچه راهنماي بخش فك و صورت و طب تسكيني و درد برچسب ها: پاورپوینت جامع و کامل كتابچه راهنماي بخش فك و صورت و طب تسكيني و درد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جامع و کامل…

  • پاورپوینت آشنایی با وظایف و عملکرد موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

    پاورپوینت آشنایی با وظایف و عملکرد موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برچسب ها: پاورپوینت آشنایی با وظایف و عملکرد موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایراناهداف استانداردمرجعیت های موسسهمرجعیت های موسسهتدوین استانداردموسسه در صادراتموسسه در وارداتصدور پروانه کاربرد نشان استاندارد…

  • بررسی رابطه بین سرمایه فکری و ریسک سیستماتیک و غیر سیستماتیک در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی رابطه بین سرمایه فکری و ریسک سیستماتیک و غیر سیستماتیک در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری مبانی نظری ریسک سیستماتیکنظریه های مربوط به سرمایه فکریفصل دوم پایان نامه اندازه گیری سرمایه…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش دیدگاه ها و نظریه های تیپ های شخصیتی مدیران (فصل2)

    دانلود پیشینه پژوهش ساختار شخصيت,ساختار شخصيت از ديدگاه راجرز,مبانی نظری نظریه اختلالات شخصیتی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش دیدگاه ها و نظریه های تیپ های شخصیتی مدیران (فصل2),نظريه چندبعدی شخصیت,نظريه روان كاوي در شخصيت,نظریات رابطه شغل و شخصیت دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت فایل آشنایی با برج قابوس

    پاورپوینت فایل آشنایی با برج قابوس برچسب ها: دانلود پاورپوینت برج قابوسبرج قابوسبررسی و تحلیل برج قابوسپاورپوینت مرمت برج قابوسآشنایی با برج قابوس گلستانبرج قابوس گلستانپاورپوینت برج قابوسمرمت برج قابوس رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فایل آشنایی با برج قابوس…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق ویژگیهای شخصیتی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق ویژگیهای شخصیتی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ویژگیهای شخصیتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ویژگیهای شخصیتی ، تعهدکارکنان سازمان فصل دوم : بررسي پيشينه تحقيق…

  • پاورپوینت آشنایی با انواع پلان های ساختمانی

    پاورپوینت آشنایی با انواع پلان های ساختمانی دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع پلان های ساختمانی دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل پاورپوینت آشنایی با انواع پلان های ساختمانی در 63 اسلاید و قابل ویرایش.   فهرست مطالب:…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت روان در ایران و جهان

    پیشینه و مبانی نظری سلامت روان در ایران و جهان دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت روان در ایران و جهان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان در…

  • پاورپوینت موتورهاي هيدروژني

    پاورپوینت موتورهاي هيدروژني برچسب ها: پاورپوینت موتورهاي هيدروژني رفتن به سایت اصلی پاورپوینت موتورهاي هيدروژني دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت موتورهاي هيدروژني قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 39قسمتی از پاورپوینتهيدروژن، يكي از فراوان‌ترين عناصر…

  • پاورپوینت با موضوع عزت نفس

    پاورپوینت با موضوع عزت نفس دانلود پاورپوینت با موضوع عزت نفس دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل عزت نفس فواید معنوی و مادی فراوانی به ارمغان می آورد که عزت مند را در تمام مسیر زندگی اش…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته نقشه کشی صنعتی در شركت پارس خزر

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته نقشه کشی صنعتی در شركت پارس خزر برچسب ها: گزارش کاراموزي شركت پارس خزرکاراموزي شركت پارس خزرکارورزي شركت پارس خزردانلود گزارش کارآموزي شركت پارس خزرشركت پارس خزرشركت پارس خزر رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش…

  • پاورپوینت عنصر خوانایی در خیابان راهنمایی مشهد

    پاورپوینت عنصر خوانایی در خیابان راهنمایی مشهد دانلود پاورپوینت عنصر خوانایی در خیابان راهنمایی مشهد دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت عنصر خوانایی در خیابان راهنمایی مشهد ، در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی بازیافت فیلتر روغن خودرو

    پروژه کارافرینی بازیافت فیلتر روغن,تولید و بازیافت فیلتر,دانلود طرح توجیهی بازیافت فیلتر روغن,طرح توجیهی بازیابی فیلتر روغن ماشین,طرح توجیهی بازیافت فیلتر,طرح تولید فیلتر روغن,طرح کارافرینی بازیافت فیلتر روغن خودرو,طرح کسب و کار بازیافت فیلتر دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • فایل پاورپوینت مباحث مهم حقوقي پيمانها و آشنائي با انواع قراردادهاي ساختماني

    فایل پاورپوینت مباحث مهم حقوقي پيمانها و آشنائي با انواع قراردادهاي ساختماني برچسب ها: دانلودپاورپوینت مباحث مهم حقوقی پيمانها پاورپوینت مباحث مهم حقوقی پيمانها طرح و محاسبه اجراءنظارتپاورپوینت مباحث مهم حقوقی پيمانها و آشنائي با انواع قراردادهای ساختماني پاورپوینت آشنائی…

  • دانلود پرسشنامه بیگانگی شغلی

    آزمون بیگانگی شغلی,ارزیابی بیگانگی در کار,ارزیابی بیگانگی شغلی,پرسشنامه از خودبیگانگی,پرسشنامه استاندارد,پرسشنامه بیگانگی,پرسشنامه بیگانگی از کار,پرسشنامه بیگانگی شغلی,دانلود پرسشنامه,دانلود پرسشنامه استاندارد سنجش بیگانگی شغلی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه بیگانگی شغلی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه  بیگانگی شغلی در…

  • پاورپوینت گرما وبهینه سازی(علوم هفتم)

    پاورپوینت گرما وبهینه سازی(علوم هفتم) برچسب ها: پاورپوینت گرما وبهینه سازی(علوم هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت گرما وبهینه سازی(علوم هفتم) دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت گرما وبهینه سازی(علوم هفتم)قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • پایان نامه بررسی نیروگاه بخاری

    اجزای نیروگاه,ارزيابي ظرفيت واحدهاي نيروگاههاي بخاري,انواع نیروگاه,پایان نامه نیروگاه بخاری,تحقیق رایگان نیروگاه هسته ای,دانلود پایان نامه نیروگاه بخاری,دانلود پروژه برق,طرز کار نیروگاه بخار,مقاله نیروگاه بخاری,نگین فایل,نیروگاه حرارتی pdf دانلود فایل اصلی پایان نامه بررسی نیروگاه بخاری از سایت دانلود فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری افسردگی پس از زایمان

    پیشینه و مبانی نظری افسردگی پس از زایمان دانلود پیشینه و مبانی نظری افسردگی پس از زایمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل به نام خدا پایان نامه روانشناسی درباره افسردگی پس از زایمان…

  • پیشینه و مبانی نظری کیفیت و مشتری مداری

    پیشینه و مبانی نظری کیفیت و مشتری مداری دانلود پیشینه و مبانی نظری کیفیت و مشتری مداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت و مشتری‌مداری فصل دوم :…

  • ادبیات نظری تحقیق خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنسی در نوجوانان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنسی در نوجوانان,تحقیق خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنسی در نوجوانان,چارچوب نظری خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنس,فصل دوم پایان نامه انحرافات جنسی در نوجوانان,مبانی نظری خصوصیات دوران نوجوانی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • پیشینه و مبانی نظری توسعه مالی و سیاستهای زیست محیطی

    پیشینه و مبانی نظری توسعه مالی و سیاستهای زیست محیطی دانلود پیشینه و مبانی نظری توسعه مالی و سیاستهای زیست محیطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق توسعه مالی وسیاستهای…

  • پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس سیزدهم

    پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس سیزدهم برچسب ها: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس سیزدهم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس سیزدهم دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس…

  • تحقیق بررسی رابطه بین تصوير سازماني با وفاداری مشتريان بانک

    پایان نامه ابعاد تصویر سازمانی,پایان نامه تصویر سازمانی,پروژه در مورد وفاداری مشتریان بانکها,تحقیق بررسی رابطه بین تصوير سازماني با وفاداری مشتريان بانک,شناسایی ابعاد تصویر سازمانی,مقاله وفاداری مشتری بانکها دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی رابطه بین تصوير سازماني با وفاداری مشتريان…