مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و جرم شناسی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سرمایه اجتماعی و جرم شناسی,پیشینه پژوهش داخلی سرمایه اجتماعی و جرم شنا,پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و جرم شناسی,چارچوب نظری سرمایه اجتماعی و جرم شناسی,فصل دوم پایان نامه سرمایه اجتماعی و جرم شناسی,مبانی نظری سرمایه اجتماعی و جرم شناسی…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش ویژگیهای شخصیتی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش ویژگیهای شخصیتی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش ویژگیهای شخصیتی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پنج عامل بزرگ شخصیت ریشه ‏ های تاریخی الگوی پنج عاملی در صفات شخصیت نقطه…

  • بررسی تاثیر ساختارمالکیت بررابطه بین جریان نقدآزاد و مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده دربورس

    بررسی تاثیر ساختارمالکیت بررابطه بین جریان نقدآزاد و مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده دربورس برچسب ها: ساختار مالکیت جریان وجه نقد آزاد مالکیت نهادی مالکیت مدیریتی مديريت سودبررسی تاثیر ساختارمالکیت بررابطه بین جریان نقدآزاد و مدیریت سود در شرکتهای…

  • پاورپوینت پردازه ها (اسلایدهای فصل سوم کتاب سیلبرشاتز)

    پاورپوینت پردازه ها (اسلایدهای فصل سوم کتاب سیلبرشاتز) دانلود پاورپوینت پردازه ها (اسلایدهای فصل سوم کتاب سیلبرشاتز) دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت پردازه ها( اسلایدهای فصل سوم کتاب سیلبرشاتز) ، در…

  • پیشینه و مبانی نظری مفهوم دانش و انواع آن

    پیشینه و مبانی نظری مفهوم دانش و انواع آن دانلود پیشینه و مبانی نظری مفهوم دانش و انواع آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت دانش مفهوم دانش و انواع آن مفهوم مدیریت…

  • پیشینه و مبانی نظری عملکرد، ارزيابي و اندازه گيري عملكرد با کارایی

    پیشینه و مبانی نظری عملکرد، ارزيابي و اندازه گيري عملكرد با کارایی دانلود پیشینه و مبانی نظری عملکرد، ارزيابي و اندازه گيري عملكرد با کارایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پروژه تجزیه و تحلیل بیمارستان HIS

    his دانلود فایل اصلی پروژه تجزیه و تحلیل بیمارستان HIS از سایت دانلود فایل پروژه تجزیه و تحلیل بیمارستان HIS در حجم 135 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: چکیده : HIS…

  • رساله طراحی کتابخانه عمومی

    اصول طراحی کتابخانه ع,پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,دانلود کتاب طراحی کتابخانه,دانلود کتاب معماری اصول و ضوابط طراحی کتابخانه,رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی دانلود فایل اصلی…

  • طرح توجیهی تاسیس شرکت سنگبری

    توجیه اقتصادی وام سنگبری,دانلود پروژه کارافرینی سنگ های گرانیت,دانلود طرح توجیهی شرکت سنگبری رایگان,طرح تأسیس کارخانه سنگبری,طرح توجیهی تاسیس شرکت سنگبری,طرح توجیهی سنگبری,طرح توجیهی سنگهای تزیینی,کارخانه سنگ بری دانلود فایل اصلی طرح توجیهی تاسیس شرکت سنگبری از سایت دانلود فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال اعتیاد به اینترنت (فصل دوم پایان نامه)

    اعتیاد به اینترنت pdf,پيشينه نظري تعریف اع,دانلود مباني نظري اعتیاد به فضای مجازی,فصل دوم پايان نامه ارشد درمان اعتیاد به اینترنت,مباني نظري اعتیاد به اینترنت و موبایل,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اعتیاد بازیهای رایانه ای,مقاله اعتیاد به اینترنت…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم صنعت گردشگری (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش تعریف گردشگری و گردشگر,پيشينه تحقيق آثار اقتصادی گردشگری,چارچوب نظري انواع گردشگری,چارچوب نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تبلیغات و کانال توزیع (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد جاذبه های گردشگری,مباني نظري گردشگری و محیط زیست دانلود فایل…

  • پاورپوینت درمورد منزلگاه بعد درس دین و زندگی دوم دبیرستان

    پاورپوینت درمورد منزلگاه بعد درس دین و زندگی دوم دبیرستان دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد منزلگاه بعد درس دین و زندگی دوم دبیرستان از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد منزلگاه بعد درس دین و زندگی دوم دبیرستانقالب بندی:…

  • بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک

    بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک برچسب ها: مدیریت بازاریابی نگرش مصرف کننده کشور محل ساختپایان نامه بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاکپروژه بررسی نگرش مصرف…

  • پاورپوینت فرهنگ و هنر در دوره صفویه

    پاورپوینت فرهنگ و هنر در دوره صفویه دانلود پاورپوینت فرهنگ و هنر در دوره صفویه دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع  فرهنگ و هنر در دوره صفویه؛ در قالب ppt و در…

  • پاورپوینت جامع و کامل درمورد مراقبتهای ویژه و تروما

    ادم حاد ریه,باکترمی و شوک سپتی سمیک,پاورپوینت جامع و کامل درمورد مراقبتهای ویژه و تروما,سندرم دیسترس تنفسی,طبقه,منحنی تفکیک اکسی هموگلوبین دانلود فایل اصلی پاورپوینت جامع و کامل درمورد مراقبتهای ویژه و تروما از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت جامع…

  • طرح توجیهی گزارش صنعت كاشي‌و‌‌‌ سراميك در ایران و جهان

    امکان سنجی صنعت كاشي‌,پروژه کارآفرینی تولید سرامیک,توجیه فنی و اقتصادی شرکت کاشی سازی,توجیه مالی کارخانه سرامیک,طرح ایجاد شرکت کاشی سازی,طرح توجیهی کارخانه کاشی,طرح تولید کاشی و سرامیک,کارآفرینی تولید سرامیک دانلود فایل اصلی طرح توجیهی گزارش صنعت كاشي‌و‌‌‌ سراميك در ایران…

  • پاورپوینت آفات گیاهی

    پاورپوینت آفات گیاهی دانلود پاورپوینت آفات گیاهی دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آفات گیاهی. این فایل در ارتباط با آفات گیاهی و راهکارهای مبارزه با آفات می باشد، در حجم 13 اسلاید…

  • تحقیق سیاره اورانوس

    تحقیق سیاره اورانوس دانلود تحقیق سیاره اورانوس دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن فایل: اورانوس هفتمین سیاره از نظر نزدیکی به خورشید و سومین سیاره از نظر اندازه و چهارمین سیاره از نظر جرم…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهشی طرحواره های ناسازگار اولیه و اختلال های تنظیم هیجانی (فصل 2)

    پيشينه,چارچوب نظري طرحواره های یانگ,دانلود مباني نظري طرحواره های ناسازگار اولیه,فصل دوم پايان نامه ارشد اختلال های هیجانی,مباني نظري اختلال های تنظیم هیجانی,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی طرحواره های ناسازگار اولیه و اختلال های تنظیم هیجانی (فصل 2) دانلود فایل…

  • بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد برند با توجه به نقش برند گرایی

    بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد برند با توجه به نقش برند گرایی برچسب ها: برند گرایی بازار گرایی عملکرد برندپایان نامه بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد برند با توجه به نقش برند گراییپروژه بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد برند با…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت زندگی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت زندگی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 9 1 - 2 مقدمه 9 2 - 2 تاريخچة موضوع در جهان…

  • پایان نامه و رساله طراحي فرهنگسراي موسيقي

    برنامه فیزیکی فرهنگسرای موسیقی,پایان نامه با موضوع معماری رساله طراحي فرهنگسراي موسيقي,پایان نامه فرهنگسرا,پایان نامه معماری رساله طراحي فرهنگسراي موسيقي,دانلود پایان نامه با موضوع معماری رساله طراحي فرهنگسراي موسيقي,رساله طراحي فرهنگسراي موسيقي دانلود فایل اصلی پایان نامه و رساله طراحي…

  • تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان

    تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان برچسب ها: تبلیغات هیجانی یادآوری گرایش به خرید محصولات مصرفی درگیری ذهنیپایان نامه تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز…

  • پاورپوینت تنوع گياهي و پراكنش گياهان دارويي استان همدان

    پاورپوینت تنوع گياهي و پراكنش گياهان دارويي استان همدان برچسب ها: انواع گیاهان داروییعکس گیاهان داروییخاصیت گیاهان داروییتحقیق در مورد گیاهان داروییجدول گیاهان داروییخواص و شکل گیاهان داروییتصاویر گیاهان دارویی با اسم و خواصتاریخچه گیاهان دارویی رفتن به سایت اصلی…

  • ادبیات نظری تحقیق مصرف مواد، انواع مواد افیونی، خشخاش، تریاک، توهم زاها

    ادبیات نظری تحقیق مصرف مواد، انواع مواد افیونی، خشخاش، تریاک، توهم زاها دانلود ادبیات نظری تحقیق مصرف مواد، انواع مواد افیونی، خشخاش، تریاک، توهم زاها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تاریخچه  مصرف مواد…

  • پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط

    پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط برچسب ها: مدیریت رفتار موفقیت و ارتباطمدیریت رفتارمدیریت‌ رفتارسازمانی‌ در هزاره‌ جدیدمدیریت ارتباطتعریف CRMمزایای استفاده از سیستم CRM رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط دسته بندي : مدیریت جزئیات و…

  • پاورپوینت سینتیک شیمیایی و آنزیمی

    پاورپوینت سینتیک شیمیایی و آنزیمی برچسب ها: واکنش های مرتبه دومسینتیک در شیمی فیزیکسینتیک شیمیایی pdfتئوری سینتیک شیمیاییمدل سینتیکی شبه مرتبه اول چیستنیمه عمر واکنش مرتبه دومسینتیک شیمیایی پیشرفتهگزارش کار سینتیک شیمیایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سینتیک شیمیایی و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه ها و دیدگاه های بازاریابی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش اصول بازاريابي داخلي,پيشينه تحقيق بازاریابی خدمات,چارچوب نظ,دانلود مباني نظري بازاریابی,فصل دوم پايان نامه ارشد پيامدهای بازاريابي داخلي,مباني نظري بازاريابي داخلي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه ها و دیدگاه های بازاریابی (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • پيشينه پژوهش مشارکت در تصمیم گیری

    پيشينه پژوهش مشارکت در تصمیم گیری دانلود پيشينه پژوهش مشارکت در تصمیم گیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری مشارکت در تصمیم گیری تعریف مشارکت مشارکت درگیر شدن ذهنی و عاطفی کارکنان…

  • تحقیق کره زمین

    تحقیق کره زمین دانلود تحقیق کره زمین دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل زمین، سومین سیاره نسبت به خورشید است. سیاره زمین که دارای اتمسفری با اکسیژن آزاد، اقیانوس‌های پر آب در سطحش و البته حیات…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انگیزش شغلی

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انگیزش شغلی دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انگیزش شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری انگیزش شغلی تعريف شغل كلمه شغل غالباً‌‌ بدون تعريف دقيق مورد…

  • بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی، عملکرد بلندمدت و تامین مالی در شرکتهای پذیرفته شده دربورس

    بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی، عملکرد بلندمدت و تامین مالی در شرکتهای پذیرفته شده دربورس برچسب ها: حاکمیت شرکتی عملکردبلندمدت تامین مالیبررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی عملکرد بلندمدت و تامین مالی در شرکتهای پذیرفته شده دربورسنظامهای حاکمیت شرکتیحاکمیت شرکتی ونمایندگیمالکیت…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف انگیزه وابستگی (فصل 2)

    پيشينه پژوهش تعريف انگيزش,پيشينه تحقيق مقاله انگیزش درونی,پيشينه نظري انگیزه د,چارچوب نظري تفاوت انگیزه و انگیزش,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),فصل دوم پايان نامه تقویت انگیزه درونی,مباني نظري مقاله انگیزش دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت تبار شناسی وهابیت

    پاورپوینت تبار شناسی وهابیت برچسب ها: تبار شناسی وهابیتویژگی های سلف از نظر وهابیون سلفی گری آغاز نهضت سلفی گریشخصیت ابن تیمیهنهادهای مربوط به افراط گرایانوضعیت شیعه در عصر معاصر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تبار شناسی وهابیت دسته بندي…

  • تحقیق بررسی تأثیر التزام عملي به اعتقادات ديني بر کاهش اضطراب

    اضطراب,اعتقادات دینی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تأثیر التزام عملي به اعتقادات ديني بر کاهش اضطراب از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی تأثیر التزام عملي به اعتقادات ديني  بر کاهش اضطراب در حجم 32 صفحه و در قالب word و…