مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت اثرات تغییر در نرخ های ارز خارجی

    پاورپوینت اثرات تغییر در نرخ های ارز خارجی دانلود پاورپوینت اثرات تغییر در نرخ های ارز خارجی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اثرات تغییر در نرخ های ارز خارجی تقدیر و تشکر بر…

  • پایان نامه بررسی مقایسه ای سلامت روانی بین سالمندان ساکن خانه سالمندان و سالمندان ساکن در منزل

    بررسی مقایسه ای سلامت روانی بین سالمندان ساکن خانه سالمندان و سالمندان ساکن در منزل,بهداشت روانی سالمندان,پایان نامه بررسی مقایسه ای سلامت روانی بین سالمندان ساکن خانه سالمندان و سالمندان ساکن در منزل,سالمندی,سلامت راونی,سلامت روانی سالمندان دانلود فایل اصلی پایان…

  • پاورپوینت در مورد بانکداری اسلامی

    پاورپوینت در مورد بانکداری اسلامی دانلود پاورپوینت در مورد بانکداری اسلامی دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل قرن بیستم، شاهد حیات دوباره دستورهای بنیادین اسلامی در سراسر جهان بوده است. اسلامی کردن بخش های مالی در بسیاری…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید کاغذ تایپ لاینر و وایت تاپ

    پروژه کارآفرینی کاغذ وایت تاپ,توجیه فنی تولید کاغذ,توجیه مالی کارخانه تولید کاغذ,خرید پروژه کارآفرینی تولید کاغد,خرید طرح تولید کاغذ از ضایعات,دانلود امکان سنجی کاغذ سنگی,طرح توجیهی تولید کاغذ تایپ لاینر و وایت تاپ,طرح تولید کاغذ تایپ لاینر دانلود فایل اصلی…

  • پاور پوینت آمار

    پاور پوینت آمار برچسب ها: ترافیک بیکاری آمار رفتن به سایت اصلی پاور پوینت آمار دسته بندي : آمار جزئیات و دریافت گزارش فایل امار چیست :بيشتر مردم با كلمه آمار،به مفهومي كه براي ثبت و نمايش اطلاعات عددي به…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم و دلایل خصوصی سازی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم و دلایل خصوصی سازی (فصل دوم),پيشينه پژوهش,پيشينه پژوهش خصوصی سازی در ایران,پيشينه تحقيق مقاله خصوصی سازی,پيشينه نظري خصوصی سازی چیست,چارچوب نظري تعریف خصوصی سازی,مباني نظري خصوصی سازی pdf دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • پیشینه و مبانی نظری رفتار پیشرفت گرا

    پیشینه و مبانی نظری رفتار پیشرفت گرا دانلود پیشینه و مبانی نظری رفتار پیشرفت گرا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار پیشرفت گرا ساختار نظريه اتكينسون اتكينسون رفتار…

  • بررسی تاثیر آموزشهای سازمانی بر بهره وری کارکنان شاغل در شهرک های صنعتی استان خوزستان

    بررسی تاثیر آموزشهای سازمانی بر بهره وری کارکنان شاغل در شهرک های صنعتی استان خوزستان برچسب ها: دانلود پایان نامه بررسی تاثیر آموزشهای سازمانی بر بهره وری کارکنان شاغل در شهرک های صنعتی استان خوزستاندانلود پروژه بررسی تاثیر آموزشهای سازمانی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق صندوق های سرمایه گذاری

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق صندوق های سرمایه گذاری دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق صندوق های سرمایه گذاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه 9 2 - 2 تعریف…

  • فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک

    ادبیات تحقیق تاريخچه تجارت الكترونيكي,پیشینه پژوهش مفهوم دولت الکترونیک,پیشینه تحقیق تجارت الكترونيكي,فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک,مبانی نظری تجارت الكترونيكي چيست؟,مقاله مبانی نظری استقرار دولت الکتروني دانلود فایل اصلی فصل دوم ادبیات نظری و…

  • پاورپوینت راهبردهای فقرزدایی در جهان سوم

    پاورپوینت راهبردهای فقرزدایی در جهان سوم برچسب ها: نگاهی به مساله فقر و فقر زدایی در ایرانبررسی و نقد نظریه‌های فقرزداییفقرزدایی از جهانبررسی و نقد نظریه‌های فقرزدایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت راهبردهای فقرزدایی در جهان سوم دسته بندي :…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اثربخشي درمان نوروفيدبک بر کاهش نشانگان اختلال وسواس فکری

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش اثربخشي درمان نوروفيدبک بر کاهش نشانگان اختلال وسواس فکری دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اثربخشي درمان نوروفيدبک بر کاهش نشانگان اختلال وسواس فکری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی سالمندان

    پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی سالمندان دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی سالمندان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روانی سالمندان مقدمه : سازگاري افراد هر جامعه…

  • فیلم آموزش کامل درس نهم عربی پایه نهم - نُصوصٌ حول الصِّحةِ ( متن هایی در مورد سلامتی )

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی نهم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی نهم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس نهم عربی پایه نهم - نُصوصٌ حول الصِّحةِ ( متن هایی در…

  • پاورپوینت جنبه های بهداشتی پرتوهای یونساز

    پاورپوینت جنبه های بهداشتی پرتوهای یونساز برچسب ها: جنبه های بهداشتی پرتوهای یونساز ساختمان اتمطرق تهیه رادیو ایزوتوپها واکنشهای هسته ایمواد رادیو اکتیو مصنوعیرادیو نوکلوئیدهای طبیعیمواد رادیواکتیوهسته و ساختار آنهسته و ساختار آن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جنبه های…

  • بررسی اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد

    بررسی اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد برچسب ها: وفاداری به برند قصد خرید مجدد ارزش درک شده ارزش ویژه درک شده کیفیت درک شده رضایت از برند…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ایمان مذهبی و سلامت روان 2 - 3 -…

  • پاورپوینت معرفی اندیشه های ژان نوول و آثارش

    پاورپوینت معرفی اندیشه های ژان نوول و آثارش برچسب ها: سبک معماری ژان نوولآثار معماری ژان نوولزندگینامه ژان نوولپاورپوینت معرفی اندیشه های ژان نوول و آثارشمعمار ژان نوولپاورپوینت ژان نوولژان نوولپاورپوینت آشنایی با ژان نوولمعرفی ژان نوول رفتن به سایت…

  • ضوابط و مقررات ساخت واحدهای مسكونی

    ضوابط و مقررات ساخت واحدهای مسكونی دانلود ضوابط و مقررات ساخت واحدهای مسكونی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مطالعات طراحی معماری 5 ضوابط و مقررات ساخت واحدهای مسكونی فهرست مطالب بخش اولضوابط بالا دست شهرداريبخش دوم…

  • بررسی تأثیر اسباب بازی های فکری بر رشد مهارت هماهنگی دیداری – حرکتی کودکان

    بررسی تأثیر اسباب بازی های فکری بر رشد مهارت هماهنگی دیداری – حرکتی کودکان برچسب ها: تحقیق هماهنگی دیداری حرکتیآزمون بندر گشتالتتحقیق اسباب بازی های فکریپروژه کودکان پیش دبستانبررسی تأثیر اسباب بازی های فکری بر رشد مهارت هماهنگی دیداری حرکتی…

  • پاورپوینت لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)

    پاورپوینت لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) برچسب ها: پاورپوینت لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:39محتویاتقسمتی…

  • پاورپوینت فیلترینگ

    پاورپوینت فیلترینگ برچسب ها: 09358978227پاورپوینتفیلترینگدانلود فیلترینگدانلود پاورپوینت فیلترینگخرید پاورپوینت فیلترینگفیلترشکن روش های فیلتر کردن صفحات وبنرم افزارهای فیلتر شکنافزونه های فایرفاکسمعایب فیلترینگمزایای فیلترینگفیلترینگ اینترنتیدریافت از طریق ایمیل رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فیلترینگ دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات…

  • پاورپوینت قانون مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي

    پاورپوینت قانون مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي برچسب ها: پاورپوینت قانون مواد خوردني آشاميدني آرايشي و بهداشتي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت قانون مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • بررسی نقش نوع یادگیری ، سبک رهبری و فرهنگ یادگیری سازمانی بر عملکرد شغلی

    بررسی نقش نوع یادگیری ، سبک رهبری و فرهنگ یادگیری سازمانی بر عملکرد شغلی برچسب ها: رویکرد یادگیری سبک رهبری عملکرد شغلی فرهنگ یادگیری سازمانیپایان نامه بررسی نقش نوع یادگیری سبک رهبری و فرهنگ یادگیری سازمانی بر عملکرد شغلیپروژه بررسی…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش جوانان به ازدواج

    پیشینه پژوهش نگرش دانشجویان متاهل به ازدواج,پیشینه تحقیق ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﮕﺮش ﺟﻮاﻧﺎن در ﺷﺮف ازدواج,تشویق جوانان به ازدواج,دانلود مبانی نظری نگرش جوانان به ازدواج,دیدگاه جوانان به ازدواج,راهکارهای تشویق جوانان به ازدوا,مبانی نظری ازدواج و نظریه های ازدواج دانلود فایل اصلی دانلود…

  • گزارش کارآموزی برق انواع پست برق

    انواع,برق,پست,کارآموزی,گزارش دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی برق انواع پست برق از سایت دانلود فایل دانلود گزارش کارآموزی رشته برق ( الكترو تكنيك )  آنها در 79  صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.قسمتهایی…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی موزه

    برنامه فیزیکی موزه,پایان نامه طراحی موزه,رساله معماری طراحی موزه,طراحی موزه,ظوابط و استانداردهای طراحی موزه,کاملترین رساله معماری موزه,مطالعات معماری طراحی موزه دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی موزه از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهشی سرمایه سازمانی و حسابداری منابع انسانی

    دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی سرمایه سازمانی وحسابدار منابع انسانی,مبانی نظری سرمایه سازمانی وحسابدار منابع انسانی,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی سرمایه سازمانی وحسابدار منابع انسانی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهشی سرمایه سازمانی و حسابداری منابع انسانی…

  • ادبیات نظری تحقیق تعاریف،دیدگاه ونظریات پرخاشگری

    ادبیات نظری تحقیق تعاریف،دیدگاه ونظریات پرخاشگری دانلود ادبیات نظری تحقیق تعاریف،دیدگاه ونظریات پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : تعریف و اهمیت توجه به پرخاشگری پرخاشگری مفهوم بسیار پیچیدهای…

  • ادبیات نظری تحقیق مفاهیم ارزشیابی و ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق مفاهیم ارزشیابی و ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل دوم پایان نامه),پيشينه پژوهش نظام های ارزیابی عملکرد,پيشينه تحقيق تاریخچه ارزشیابی عملکرد,چارچوب,فصل دوم پايان نامه عوامل موثربرارزیابی عملکرد,مباني نظري تعریف ارزیابی عملکردکارکنان دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق مفاهیم ارزشیابی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی روانشناسی روانشناختی(فصل 2)

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی روانشناسی روانشناختی,پیشینه تحقیق رواشناسی فراشناختی,دانلود کتاب روانشناسی شناختی,رشته روانشناسی شناختی,روانشناسی شناختی pdf,رویکرد شناختی چیست,کتاب روانشناسی شناختی,مبانی نظری فراشناختی,منابع ارشد روانشناسی شناختی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تجربی روانشناسی روانشناختی(فصل 2) از سایت دانلود…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق شخصيت (فصل دوم )

    ادبیات نظری شخصيت,پیشینه تحقیق شخصيت,پیشینه و مبانی نظری شخصيت,چارچوب نظری شخصيت,ديدگاه هايي درباره شخصيت,فصل دوم پایان نامه شخصيت دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق شخصيت (فصل دوم ) از سایت دانلود فایل دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمايه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)

    چارچوب نظری بازار پول,دانلود مباني نظري بازار سرمایه چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف بازار سرمایه,مباني نظري بورس اوراق,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بازاریابی رابطه ای,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمايه و بورس اوراق بهادار دانلود فایل…

  • بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی بر تعهد دسازمانی کارکنان سازمانهای دولتی

    بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی بر تعهد دسازمانی کارکنان سازمانهای دولتی برچسب ها: رفتن به سایت اصلی بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی بر تعهد دسازمانی کارکنان سازمانهای دولتی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی بر…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرایندهای شناختی افت تحصیلی و حافظه

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرایندهای شناختی افت تحصیلی و حافظه دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرایندهای شناختی افت تحصیلی و حافظه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرایندهای…