مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

پيشينه پژوهش تاریخچه برند,پيشينه تحقيق برندسازي داخلي,پيشينه نظري قدرت و ارزش برند,چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب,دانلود مباني نظري برند سازی,مباني نظري برندسازي خارجي,مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبرند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده است.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار تاثیر داشته باشد که این به نوبه خود میتواند بر میزان موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد تمایز میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول است.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با توجه به اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند است,زیراعنصری است که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,نقش های مهمی ایفا می کند,متمایز کننده محصول و خدمت است,با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و به عنوان یک حوزه قانونی عمل می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات است.(Aker,1991).رونی بیان می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد استفاده است.Roony,1995) ).برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد است:1-محصول یا خدمت را مشخص و متمایز می کند و به مشتری اجازه تشخیس;رد و یا سفارش آن را می دهد.2-پیام ها را به مشتری ابلاغ می نماید.اطلاعات فراهم شده می تواند شامل بیانات مربوط به سبک و روش زندگی استفاده کنندگان;مدگرایی و یا افزایش ثروت آنها باشد.3-به عنوان قسمتی از دارایی قانونی محسوب می شود که دارنده این امتیاز می تواند از طریق آن سرمایه گذاری کند و یا از طریق قانونی در مقابل رقبا حمایت شود.یک نام تجاری هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد.جنبه فیزیکی آن در قفسه های سوپر مارکت یا مراکز اراعه کننده خدمات یافت می شود,ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهنی یک مشتری جا دارد. (Pamela et.al,1999).تاریخچه برندعلامت تجاری یک محصول از نظر مصرف کنندگان جزو مهمی از کالا می باشد که تعیین علامت تجاری به منفعت و ارزش کالا می افزاید. برای مثال مصرف کنندگان یک بطری ادکلن,با علامت تجاری معروف را به عنوان کالای گران قیمت و با کیفیت تلقی می کنند,اما اگر همین بطری,فاقد علامت تجاری باشد,حتی در صورتی که عطر مشابهی هم داشته باشد,کالایی با کیفیت پایین تلقی خواهد شد.علامت های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند.امتیاز مصرف کننده بدان معنی است که مشتریان نسبت به علامت ها وفاداری نشان میدهند.تعداد قابل توجهی از مشتران,حتی در صورتی که کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شود,متقاضی همین علامت تجاری خواهند بود و کالاهای جانشین را نخواهند پذیرفت.به عبارت دیگر,شرکت هایی که دارای علامت های تجاری معتبر می باشند,عملا در مقابل استراتژی های تبلیغاتی رقبا,بیمه شده اند.علامت تجاری را فیلیپ کاتلر  یه صورت خلاصه چنین تعریف می کند;یک نام,عبارت یا اصطلاح,نشانه,علامت,نماد,رخ یا ترکیبی از آنها است که هدف آن معرفی کالا یا خدماتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نماید. (کاتلر، 1379).کلمه علامت تجاری زندگیش را به‌عنوان اسم، در زمان نوردیک‌های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی)(ثبت علامت تجاری) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده‌است. هزاران سال قبل کشتی‌سازان وایکینگ کشتی‌هایی را که می‌ساختند نامگذاری می‌کردند. نام‌گذاری همچنین در زمان‌های قبل برای علامت‌گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می‌شده است. آنها طرح‌هایی را روی پوست حیوانات داغ می‌کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به‌عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند. خریداران دریافته بودند كه هرگاه گاوی را با علامت دایره و ضربدر بخرند چاق خواهد شد یا علامتی با دو خط، معرف گاو استخوانی و لاغر بود. این علائم، خصیصه‌ها و شهرت صاحبان احشام را انتقال می‌داد، مثلا قدرت و سلامتی آنها را.سفال‌گران مصری نیز برای شناسایی آجر و کوزه‌های خود از نام و نشان استفاده می‌کردند. برای مثال یک سفال‌گر از طریق گذاشتن اثر انگشت خود یا هر نشانه دیگری روی گل رس در انتهای ظرف ساخته شده محصول خود را نشانه‌گذاری می‌کرد.در زمان روم باستان، صنعتگران محصولات خود را امضا یا به هر طریق دیگری علامت‌گذاری می‌کردند و این کار به مصرف‌کنندگان کمک می‌کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می‌کردند، شناسایی کنند )قدرتمندترین شکل تبلیغات) یا محصولی را که قبلا امتحان کرده و از آن رضایت داشتند، مجددا خریداری کنند. بنابراین کارکرد واقعی علامت تجاری برای آنان به‌ عنوان یک عامل تسهیل کننده انتخاب بود.در قرون وسطی شهرت بازرگانان و مشتریان راضی، کیفیت کالا را تضمین می‌کرد. کلیسا هم برای تایید دو شکل از دارایی‌های معنوی که یکی محصول و طراحی آن و دیگری شهرت تولیدکننده یا فروشنده محصول بود، دو دادگاه برای برخورد با مشکلاتی که از این دو شکل دارایی‌های معنوی به‌وجود می‌آمد، تشکیل داد و حق برخورد با خدشه‌دار کردن شهرت را برای خود محفوظ نگه داشت. در واقع خدشه‌دار کردن شهرت تجاری فرد یک گناه محسوب می‌شد.تنها در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از علامت تجاری به عنوان وسیله پیشرفته‌ بازاریابی تکامل پیدا کرد. انقلاب صنعتی و سیستم‌های جدید ارتباطی این امکان را برای شرکت‌ها به‌وجود آورد تا علامت تجاری خود را در مناطق گسترده‌تری تبلیغ کنند.در اواخر قرن نوزدهم کامیون‌ها، در حالی‌که مملو از انواع مختلف و شناخته شده‌ دارو بودند به حومه شهرهای آمریکا حرکت کردند. این داروها اگر چه محتویات نسبتا یکسان داشتند، اما نقش آنها در موفقیت علامت‌های تجاری غیرقابل اغماض است. تنباکو و داروهای انحصاری روندها را تعیین می‌کردند. به تدریج نام‌های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه انجام دادند. فرآیند تولید و بسته‌بندی بهبود یافت و تبلیغات بسیار زیاد شد. تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد، اما با وجود اینكه علامت تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکان و مدیران شرکت‌ها مسوولیت آن‌را به عهده داشتند.در دوره بعد از جنگ جهانی اول علامت‌های تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. تبلیغات به‌ طور روز افزون افزایش یافت و تحصیل نام‌های تجاری با موفقیت انجام شد. در این دوره مصرف‌کنندگان، فورد را می‌خواستند نه وسیله حمل‌ونقل موتوری. آنها بیشتر از سیرز خرید می‌کردند تا جاهای دیگر. کم‌کم شرکت‌ها شروع کردند به تملک تعدادی از علامت‌های تجاری که قادر بودند به‌صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. پیچیدگی، تقسیم کار وظیفه‌ای را تشویق می‌کرد. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش از یکدیگر به‌شدت تشویق می‌شد.هنری فورد معتقد بود مدیران باید به‌صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کاری که برای آن استخدام شده‌اند تمرکز کنند. در آن زمان جنرال موتورز متشکل از شرکت‌هایی بود که هشت مدل آنها با هم و نیز با فورد رقابت می‌کردند. مدیر جنرال موتورز تصمیم گرفت مدل‌ها را به پنج مدل کاهش دهد (پونتیاک، الدزموبیل، کادیلاک، بیوک و شورولت) (ثبت علامت تجاری) و هر یک را متمرکز بر روی بخش خاصی از بازار کند، اما فورد هم‌چنان معتقد به جدایی وظایف و تولید انبوه یک مدل بود. در سال 1925، جنرال موتورز با سازمان‌دهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدل‌ها، شرکت فورد را به زیر کشید. حالا همه می‌دانستند کسی که سوار بر پونتیکاک است چه شخصیتی دارد.در سال 1931 پراکتر اند گمبل در سازمان‌دهی وظیفه‌ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه جدیدی را تعریف کرد؛ مدیریت نام تجاری. پراکتر اند گمبل معتقد بود که با داشتن نام‌هایی چون صابون‌های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازمان‌دهی آنها این است که مسوولیت هر علامت تجاری به فرد مشخص داده شود؛ مدیر نام تجاری. این عمل در دهه پنجاه فراگیر شد.در دهه شصت تبلیغات تلویزیون به‌عنوان یکی از وسایل (شاید وسیله اصلی)ارتباطات بازاریابی ظهور کرد. تاکید بر ارزش‌های تولید محصول، جای خودش را به علامت تجاری داد و در دهه هفتاد نام تجاری دروازه‌ای برای ورود به انواع ویژه‌ای از سبک زندگی شد. رویکرد سبک زندگی، متمرکز بر تمایز مصرف‌کننده بود.در دهه هشتاد گسترش جهانی شدن تجارت بر علامت تجاری نیز اثر گذاشت. ایجاد نام‌های تجاری جدید به‌صرفه نبود. بنابراین شرکت‌ها به سمت نام‌های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه محصولاتشان را پوشش دهند.علامت‌های تجاری عصر ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در پیشرفت علامت تجاری آهنگ سریع‌تری نسبت به همتایان اروپایی داشتند که این مساله ممکن است تا حدودی به‌خاطر موقعیت جغرافیایی باشد. شرکت‌های آمریکایی بازار ملی همگن بسیار گسترده‌ای داشتند، ولی اروپایی‌ها نه.در حالی‌که شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می‌دادند، اروپایی‌ها تازه یاد می‌گرفتند که با فرهنگ‌های مختلف (با اختلاف جزئی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند. (www.Alamat.com)__________________1. Kotlerقسمتی از پیشینه پژوهش:- هادیزاده,جمالی و رضایی (1391)”مدل تآثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری.”اين پژوهش به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان در صنعت هتلداری مدلی را در هتلهای چهار و پنج ستاره استان تهران آزمون کرده است.نمونه ای 240 نفری از کارکنان با نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند پرسشنامه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت توزیع شد.در نهایت آزمون مدل مفهومی نشان داد که برندسازی داخلی با حس تعلق به برند همجنین حس تعلق به برند با رفتار شهروندی به برند و تعهد به برند با وفاداری به برندووفاداری به برند با رفتار شهروندی به برندرابطه ی مثبت و معناداری دارد.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) دانلود مباني نظري برند سازی مباني نظري برندسازي خارجي پيشينه تحقيق برندسازي داخلي پيشينه پژوهش تاریخچه برند چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب پيشينه نظري قدرت و ارزش برند

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • بررسی ارتباط انتقال مهارت های مدیریتی به زیردستان و جانشین پروری

    بررسی ارتباط انتقال مهارت های مدیریتی به زیردستان و جانشین پروری برچسب ها: پایان نامه مهارت های مدیریتیتحقیق جانشین پروریمفهوم شناسی مهارت های مدیریتیمهارت هاي انساني بر اساس مدل كاتز مهارت های ادراکیانواع مهارت‌هاي مديريتيمفهوم شناسی جانشین پروریتوسعه شغلی کارکنانمدیریت…

  • پیشینه و مبانی نظری استاندارد ایزو

    پیشینه و مبانی نظری استاندارد ایزو دانلود پیشینه و مبانی نظری استاندارد ایزو دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل استاندارد ایزو چیست ؟ ایزو در واقع حروف اختصاری ( International Organization for Standardization )…

  • آشنایی با عایق ورمیکس

    آشنایی با عایق ورمیکس دانلود آشنایی با عایق ورمیکس دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل آشنایی با عایق ورمیکس فهرست مطالب معرفی ورمیکسانواع ورمیکسروش استفاده از ورمیکس جیروش استفاده از ورمیکس سیمحل های استفاده از ورمیکسمشخصات ورمیکسخواص…

  • پيشينه نظري نظریه یادگیری سازمانی

    پيشينه نظري نظریه یادگیری سازمانی دانلود پيشينه نظري نظریه یادگیری سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل یادگیری سازمانی تعریف یادگیری سازمانی : امروزه واژه يادگيري برداشت جديدي دارد كه با مفهوم آن در…

  • مبانی نظری بازارهای مالی

    مبانی نظری بازارهای مالی دانلود مبانی نظری بازارهای مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بازارهای مالی مفهوم بازارهای مالی 2 - 2 - 1 - 2 - تاریخچه بازارهای مالی 2 - 2…

  • پاورپوینت اتصالات بادبندی در زلزله

    اتصالات,اجزا محدود,پاورپوینت اتصالات مهاربند,پروژه المان محدود,تاثیر اتصالات بادبندها در رفتار لرزه ایی سازه فولادی,تحلیل غیرخطی,دانلودپاورپوینت تاثیر اتصالات بادبندها در رفتار لرزه ایی سازه فولادی,رفتار اتصالات بادبندها در زلزله دانلود فایل اصلی پاورپوینت اتصالات بادبندی در زلزله از سایت دانلود فایل…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید قطعات پلاستیکی

    پروژه کارآفرینی تولید قطعات پلاستیکی,تاسیس کارخانه تولید قطعات پلاستیکی,تولید انواع قطعات پلاستیکی,تولید قطعات پلاستیکی,دانلود طرح توجیهی تولید قطعات پلاستیکی,دستگاه تولید قطعات پلاستیکی,روش تولید قطعات پلاستیکی,ساخت قطعات پلاستیکی,قطعات پلا دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید قطعات پلاستیکی از سایت…

  • پاورپوینت استان اصفهان

    پاورپوینت استان اصفهان دانلود پاورپوینت استان اصفهان دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت استان اصفهان؛ در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: اصفهان از شرق به استان‌ یزد،…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد عملکرد سازمانی (هرسی و گلداسمیت)

    پرسشنامه رایگان عملکرد سازمانی,پرسشنامه عملکرد سازمانی,پرسشنامه عملکرد سازمانی اچیو,دانلود پرسشن,دانلود رایگان پرسشنامه عملکرد سازمانی,دانلود رایگان پرسشنامه عملکرد شغلی هرسی و گلداسمیت دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه استاندارد عملکرد سازمانی (هرسی و گلداسمیت) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه عملکرد سازمانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اقدام به خودکشی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق اقدام به خودکشی,پیشینه پژوهش اقدام به خودکشی,پیشینه تحقیق اقدام به خودکشی,چارچوب نظری اقدام به خودکشی,فصل دوم پایان نامه اقدام به خودکشی,مبانی علل خودکشی در ایران,مبانی نظری اقدام به خودکشی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • بررسی ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و کارایی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادارتهران

    بررسی ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و کارایی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادارتهران برچسب ها: بررسی ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و کارایی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادارتهرانتحقیق گزارشگری مالیپروژه حسابداری کارایی سرمایه گذاریمبانی نظری سرمایه گذاری رفتن…

  • تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محور

    تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محور برچسب ها: مدیریت دانش خلاقیت سازمانی نهاد دانش محور نظام مدیریت دانشپروژه تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محوردانلود مبانی نظری تاثیر نظام مدیریت دانش…

  • پیشینه ومبانی نظری کارکرد خانواده

    پیشینه ومبانی نظری کارکرد خانواده دانلود پیشینه ومبانی نظری کارکرد خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : تعاریف و مفاهیم کارکرد خانواده راهبردهای خانواده رويكردها و ديدگاه ¬ هاي تبيين خانواده…

  • پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف

    پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف دانلود پیشینه تحقیق شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری شبیه سازی ، مفاهیم و تعاریف : 2 - 2 -…

  • طراحی و حل مسئله زمانبندی جریان کارگاهی با زمانهای مرتب وابسته به تناوب

    حل مسئله دانلود فایل اصلی طراحی و حل مسئله زمانبندی جریان کارگاهی با زمانهای مرتب وابسته به تناوب از سایت دانلود فایل تحقیق طراحی و حل مسئله زمانبندی جریان کارگاهی با زمانهای مرتب وابسته به تناوب در حجم 93 صفحه…

  • پاورپوینت تشویق ها وتنبیه ها

    پاورپوینت تشویق ها وتنبیه ها برچسب ها: مقاله تشویق و تنبیه در اسلامتشویق و تنبیه کارکنانتاثیر تشویق و تنبیه بر کودکانتشویق و تنبیه کودکانتنبیه کودکان در اسلاماموزش تنبیه کودکانآثار تشویق در کودکانتنبیه کودک یک ساله رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پاورپوینت تامین اجتماعی

    پاورپوینت تامین اجتماعی برچسب ها: پاورپوینت تامین اجتماعی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تامین اجتماعی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت تامین اجتماعیقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 41محتویاتقسمتی از پاورپوینتتامین اجتماعی•ماده 101- كليه كارمنداني…

  • پیشینه و مبانی نظری سازگاری زناشویی

    پیشینه و مبانی نظری سازگاری زناشویی دانلود پیشینه و مبانی نظری سازگاری زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سازگاری زناشویی تعریف سازگاری زناشویی امروزه سازگاري زناشويي يکي از اصطلاحاتي است که وسيعاً در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش کارکنان (فصل 2)

    پيشينه پژوهش مفهوم آموزش,پيشينه تحق,پيشينه نظري آموزش کارکنان,چارچوب نظري فوایدآموزش کارکنان,دانلود مباني نظري آموزش ضمن خدمت,فصل دوم پايان نامه ارشد ضرورت آموزش کارکنان,مباني نظري آموزش کارکنان,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آموزشهای مهارتی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • پاورپوینت مسجدالنبی قزوین

    پاورپوینت آشنایی با معماری مسجدالنبی قزوین,پاورپوینت مسجدالنبی قزوین,پروژه مسجد,دانلود پاورپوینت مسجدالنبی قزوین,قزوین,مسجد سلطانی قزوین,مسجد شاه قزوین,مسجدالنبی قزوین دانلود فایل اصلی پاورپوینت مسجدالنبی قزوین از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت مسجدالنبی قزوین،در حجم 28 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک…

  • ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺳﻮاد ﺳﻼﻣﺖ ﻋﻤﻠﮑﺮد در ﺑﺰرﮔﺴﺎﻻن TOFHLA

    ﺳﻮاد ﺳﻼﻣﺖ,ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺰرﮔﺴﺎﻻن دانلود فایل اصلی ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺳﻮاد ﺳﻼﻣﺖ ﻋﻤﻠﮑﺮد در ﺑﺰرﮔﺴﺎﻻن TOFHLA از سایت دانلود فایل ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺳﻮاد ﺳﻼﻣﺖ ﻋﻤﻠﮑﺮد در ﺑﺰرﮔﺴﺎﻻن(TOFHLA)  ﯾﮑﯽ از ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ و ﻣﻌﺘﺒﺮﺗﺮﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻫﺎ در اﯾﻦ ﺧﺼﻮص در ﺳﻄﺢ ﺟﻬﺎن اﺳﺖ و ﺗﺎﮐﻨﻮن ﺗﺮﺟﻤﻪ…

  • پاورپوینت طراحی لرزه‌ای و اجرای دیوار محوطه

    پاورپوینت طراحی لرزه‌ای و اجرای دیوار محوطه برچسب ها: فونداسیون دیوار محوطهشناژ دیوار حیاطجزئیات دیوار کشی محوطهدیتیل دیوار آجری محوطهفاصله درز انقطاع در دیوار محوطهاجرای دیوار محوطه با بلوک سیمانیدیوار محوطه آجریپی دیوار بلوکی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت طراحی…

  • پاورپوینت رنگ های دکوراتیو (رنگ ساختمانی)

    پاورپوینت رنگ های دکوراتیو (رنگ ساختمانی) برچسب ها: دانلود پاورپوینت رنگ های دکوراتیو (رنگ ساختمانی)رنگ های دکوراتیو (رنگ ساختمانی)پاورپوینت رنگ های دکوراتیورنگ های دکوراتیورنگ ساختمانیپاورپوینت رنگ ساختمانیرنگهاي تزئيني و دكوراتيو مولتي كالررنگ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رنگ های دکوراتیو…

  • تحقیق بررسی امکانات و فعالیتهای فوق برنامه جوانان در ايران

    فعالیتهای فوق برنامه دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی امکانات و فعالیتهای فوق برنامه جوانان در ايران از سایت دانلود فایل تحقیق تحقیق بررسی امکانات و فعالیتهای فوق برنامه جوانان در ايران در حجم 83 صفحه و در قالب word و…

  • پاورپوینت تب خونریزی دهنده کریمه کنگو

    پاورپوینت تب خونریزی دهنده کریمه کنگو برچسب ها: علائم تب کریمه کنگو در ایرانپمفلت آموزشی تب کریمه کنگوتب کریمه کنگو pdfعکس بیماری تب کریمه کنگوعکس تب کریمه کنگوعلائم تب کریمه کنگو در گوسفندانعکس کنه کریمه کنگوراهنمای کشوری تب کریمه کنگو…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مننژیت

    دانلود پاورپوینت با موضوع مننژیت برچسب ها: مننژیت باکتریاییانواع مننژیتمننژیت در نوزادانراههای انتقال مننژیتراههای پیشگیری از مننژیتدوره کمون مننژیتعلائم مننژیت در بزرگسالان چیستعوارض بیماری مننژیت چیست رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مننژیت دسته بندي : پزشکی جزئیات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه کشاورزی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه کشاورزی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه کشاورزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاریخچه کشاورزی فصل دوم : ادبيات تحقيق 6 مقدمه…

  • پاورپوینت ثبت هاي مالي حسابداري تعهدي مرتبط با درآمدها در واحدهاي تابعه

    پاورپوینت ثبت هاي مالي حسابداري تعهدي مرتبط با درآمدها در واحدهاي تابعه برچسب ها: ثبت هاي مالي حسابداري تعهدي مرتبط با درآمدها در واحدهاي تابعهدريافت قبوض درآمدي از ستاد بابت مصرف قبوض درآمديوصول درآمد نقدیارسال صورتحساب به موسسات بیمه ایدریافت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جریان وجه نقد،عدم اطمینان و سیاستهای تقسیم سود (فصل دوم )

    پیشینه پژوهش,پیشینه تحقیق جریان وجه نقد,چارچوب نظری جریان وجه نقد,عدم اطمینان و سیاستهای تقسیم سود,فصل دوم پایان نامه سیاستهای تقسیم سود و جریان وجه نقد,مبانی نظری جریان وجه نقد دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جریان وجه نقد،عدم…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ریسک

    دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ریسک برچسب ها: فرآیند مدیریت ریسکتاریخچه مدیریت ریسکاهمیت مدیریت ریسکانواع مدیریت ریسکمدیریت ریسک pdfمقاله مدیریت ریسکمدیریت ریسک پروژهپاورپوینت مدیریت ریسک رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ریسک دسته بندي : مدیریت جزئیات…

  • بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان

    بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان برچسب ها: پایان نامه بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریانپروژه بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریانتحقیق بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق تحليل ارتباط محاوره اي

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق تحليل ارتباط محاوره اي دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق تحليل ارتباط محاوره اي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تحليل ارتباط محاوره اي تحليل ارتباط محاوره اي نظريه…

  • پیشینه و مبانی نظری عملکرد، ارزيابي و اندازه گيري عملكرد با کارایی

    پیشینه و مبانی نظری عملکرد، ارزيابي و اندازه گيري عملكرد با کارایی دانلود پیشینه و مبانی نظری عملکرد، ارزيابي و اندازه گيري عملكرد با کارایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش کودکان قبل از دبستان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق آموزش کودکان کودکستانی,پیشینه پژوهش آموزش کودکان پیش دبستانی,پیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل از دبستان,چارچوب نظری آموزش کودکان قبل از دبستان,فصل دوم پایان نامه آموزش کودکان قبل از دبستان,مبانی نظری اموزش کودکان قبل از دبستان دانلود فایل اصلی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پوكي استخوان

    دانلود پاورپوینت با موضوع پوكي استخوان برچسب ها: عوامل پوکی استخوانعلائم پوکی استخوان در خانمهاپوکی استخوان درمان گیاهیدرمان قطعی پوکی استخوانپیشگیری از پوکی استخوانعکس پوکی استخوانایا پوکی استخوان درد داردنشانه های پوکی استخوان در خانمها رفتن به سایت اصلی دانلود…