تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند,پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب,پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند,تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و  ارزش ویژه برند،در قالب Word و 195 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:مقدمهنقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر می باشد.بيان مسالهدانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005).ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010). ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al..,2008). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).تبلیغات از دیدگاه کاتلر عبارتست از:هر نوع ارائه غیر شخصی به منظور شناسائی و معرفی ایده ها ، کالاها یا خدمات بوسیله فرد یا مؤسسه مشخص یا عامل معرفی کننده ( مبلغ ) در مقابل پرداخت وجهی معین را فعالیت های ترفیع تجاری می گویند. (کاتلر، 1387). تبليغات در اقتصاد و بازرگاني مي‌تواند اين گونه تعريف شود: فرآيند روشمند ارائه اطلاعات مناسب، در مورد كالاها و خدمات به مشتريان و ترغيب و متقاعد كردن مؤثر مصرف كنندگان به خريد كالا ها و خدمات. تبليغات يكي از روشهاي تشويق و ترغيب است كه از عناصر چهارگانه بازاريابي محسوب مي‌شود (علیئی، 1390).با توجه به اهمیت ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند برای شرکت ها و نیز با در نظر گرفتن تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش در ایجاد آن، لذا هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع تجاری و فعالیتهای پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند برای شرکت ها می باشد. بدین ترتیب پرسش اصلی تحقیق عبارتست از:آیا فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند تاثیر دارند؟اهميت و ضرورت تحقيقامروزه برند، دیگر تنها یک ابزار کارآمد در دست مدیران نیست. بلکه به یک الزام استراتژیک برای سازمان ها مبدل شده که آنها را در جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و همچنین ایجاد مزیت رقابتی پایدار کمک می نماید. برندهای موفق باعث افزایش اعتماد به محصولات و خدمات ناملموس می شوند (رحیم نیا و فطمی، 1390). ارزش ویژه برند مثبت و مبتنی بر مشتری، می تواند به درآمدزایی بیشتر، هزینه های پایین تر و سود بالاتری منجر شود و نیز اثرات مستقیمی بر توانایی های سازمان در اتخاذ تصمیمات مناسب در مورد افزایش قیمت محصولات، اثربخشی ارتباطات بازاریابی و موفقیت در توسعه ی تجاری داشته باشد (سیدجوادین و شمس، 1386). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید (Yasin et al.., 2007 ). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود ( Rajh, 2005).پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری آموزش زندگی خانوادگی (F.L.E )

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری آموزش زندگی خانوادگی (F.L.E ) دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری آموزش زندگی خانوادگی (F.L.E ) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آموزش زندگی خانوادگی ( F . L…

  • گزارش کارآموزی در شرکت گاز رسانی

    کارآموزی,گازرسانی دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی در شرکت گاز رسانی از سایت دانلود فایل گزارش کارآموزی در شرکت گاز رسانی در حجم 40صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست عناوین زیر: فهرست مطالبمقدمه : 2 ايمني…

  • بررسی تاثیر راهبردهای مقابله با موقعیت های استرس زا (CSSS) بر اختلال اضطراب فراگیر (GAD)در دانشجویان

    بررسی تاثیر راهبردهای مقابله با موقعیت های استرس زا (CSSS) بر اختلال اضطراب فراگیر (GAD)در دانشجویان برچسب ها: اختلال اضطراب فراگیرراهبردهای مقابله با استرسمقاله تاثیر راهبردهای مقابله با موقعیت های استرس زاتحقیق موقعیت های استرس زا (CSSS)پروژه اختلال اضطراب فراگیر…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ساختارمغز و سنجش خلاقیت (فصل دوم )

    ادبیات نظری ساختارمغز و سنجش خلاقیت,پیشینه تحقیق ساختارمغز و سنجش خلاقیت,چارچوب نظری ساختارمغز و سنجش خلاقیت,فصل دوم پایان نامه تشخيص تفکر خلاق در کلاس درس,فصل دوم پایان نامه ساختارمغز و سنجش خلاقیت,مبانی نظری ساختارمغز و سنجش خلاقیت دانلود فایل اصلی…

  • پروژه لایه باز AL

    پروژه لایه باز AL دانلود پروژه لایه باز AL دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل فایل مجموعه 50 پروژه لایه باز AL، پروژه های لایه باز AL برای دانشجویان رشته های کامپیوتر، وب و برنامه…

  • ادبیات نظری تحقیق موارد ابطال اسناد رسمی به حکم قانون، قانون ملی شدن جنگلها، زارعین صاحب اراضی نسقی

    ادبیات نظری تحقیق موارد ابطال اسناد رسمی به حکم قانون، قانون ملی شدن جنگلها، زارعین صاحب اراضی نسقی دانلود ادبیات نظری تحقیق موارد ابطال اسناد رسمی به حکم قانون، قانون ملی شدن جنگلها، زارعین صاحب اراضی نسقی دسته بندي :…

  • فیلم آموزش کامل درس اول عربی پایه هشتم - عنوان: مراجعة دروس الصفِّ السابع (مراجعه به کلاس هفتم)

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی هشتم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی هشتم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس اول عربی پایه هشتم - عنوان: مراجعة دروس الصفِّ السابع (مراجعه به…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت سازماني

    پیشینه و مبانی نظری سلامت سازماني دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت سازماني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت سازماني تاريخچه سلامت سازماني اصطلاح " سلامت سازماني " نخستين بار در سال 1969…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق شاخص هاي کيفيت زندگي شهري

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق شاخص هاي کيفيت زندگي شهري دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق شاخص هاي کيفيت زندگي شهري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 14 2 - 1 - پيدايش…

  • مبانی نظری و پیشینه سکونتگاه های غیررسمی و سرمایه اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه سکونتگاه های غیررسمی و سرمایه اجتماعی دانلود مبانی نظری و پیشینه سکونتگاه های غیررسمی و سرمایه اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - تعریف و ساختیابی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع قلب مادر(زبان و ادبیات پیش دانشگاهی)

    دانلود پاورپوینت با موضوع قلب مادر(زبان و ادبیات پیش دانشگاهی) برچسب ها: معنی درس یازدهم ادبیات پیش دانشگاهیمعنی درس نهم ادبیات پیش دانشگاهیشعر مادر ایرج میرزا در کتاب درسیشعر قلب مادرمعنی درس ادبیات پیش دانشگاهیوزن شعر قلب مادرمعنی درس سپیده…

  • مبانی نظری تحقیق شیوه ها و سبک های فرزند پروری

    مبانی نظری تحقیق شیوه ها و سبک های فرزند پروری دانلود مبانی نظری تحقیق شیوه ها و سبک های فرزند پروری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : شخصیتِ اجتماعی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق پرخاشگري

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق پرخاشگري دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق پرخاشگري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : پرخاشگري 2 - 6 - 1 - تعريف پرخاشگري 2 - 6 - 2…

  • پاورپوینت تفسير موضوعي قرآن

    پاورپوینت تفسير موضوعي قرآن برچسب ها: تفسير موضوعي قرآن جوادي آمليتفسیر موضوعی قرآن pdfتفسیر موضوعی قرآن قرائتیتفسیر موضوعی قرآن چیستتحقیق تفسیر موضوعی قرآنتفسیر موضوعی قرآن جمعی از نویسندگانتفسیر موضوعی قرآن پیام نورتفسیر موضوعی قرآن مکارم شیرازی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس هشتم

    پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس هشتم برچسب ها: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس هشتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس هشتم دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس…

  • تحقیق بررسی صادرات غیرنفتی و اثرات آن بر توسعه اقتصادی ایران

    پایان نامه صادرات غیر نفتی,پروژه تاثیرات صادرات غیر نفتی در اقتصاد,تحقیق ضرورت توسعه صادرات غیرنفتی,توسعه اقتصادی,توسعه صادرات غیرنفتی,صادرات غیر نفتی,صادرات غیر نفتی ایران,عوامل تاثیرگذار بر صادرات غیرنفتی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی صادرات غیرنفتی و اثرات آن بر توسعه اقتصادی…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت سود و چسبندگی هزینه

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت سود و چسبندگی هزینه دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت سود و چسبندگی هزینه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 12 2 - 1 . مبانی نظری 13…

  • پیشینه ومبانی نظری پژوهش خشونت خانگی علیه زنان

    پیشینه ومبانی نظری پژوهش خشونت خانگی علیه زنان دانلود پیشینه ومبانی نظری پژوهش خشونت خانگی علیه زنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خشونت خانگی علیه زنان خشونت عبارت است از هرگونه فعل یا…

  • پیشینه تحقیق عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها

    پیشینه تحقیق عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها دانلود پیشینه تحقیق عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها ویژگی های…

  • دانلود پرسشنامه ویژگی های شخصیتی مک کری و کاستا 1985

    questionnaire,پرسشنامه استاندارد ویژگی های شخصیتی مک کری و کاستا,پرسشنامه سنجش صفات پنج گانه شخصيتي(NEO),پرسشنامه شخصیتی,پرسشنامه شخصیتی مک کری,پرسشنامه ویژگی های شخصیتی,پرسشنامه ویژگی های شخصیتی کاستا,دانلود پرسشنامه کاستا و مک کری,نگین فای دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه ویژگی های شخصیتی مک…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف ابعاد و نظریه های رضایت شغلی(فصل دوم)

    doc,pdf,پایان نامه رضایت شغلی,تعریف رضایت شغلی,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف ابعاد ونظریه های رضایت شغلی(فصل دوم),رضایت شغلی,رضایت شغلی ppt,رضایت شغلی پرسشنامه,رضایت شغلی مقاله,مقاله در مورد رضایت شغلی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف ابعاد و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم تقسیم سود سهام در بازارهای رو به رکود(فصل دوم)

    پيشينه پژوهش تأثير آثار مالياتي تقسيم سود,پيشينه تحقيق تئوري هاي مرتبط با سياست تقسيم سود,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,فصل دوم پايان نامه عوامل مؤثر بر سياست تقسيم,مباني نظري اهداف سياست تقسيم سود دانلود فایل…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش توفیق در تجارت وهوش های چند گانه (فصل 2)

    توفیق در تجارت وهوشهای چند,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),مبانی نظری,مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش توفیق در تجارت وهوشهای چند گانه (فصل 2),مبانی نظری توفیق در تجارت وهوشهای چند گانه (فصل 2)…

  • ادبیات نظری تحقیق خصوصی سازی و نظام های مدیریت منابع انسانی

    ادبیات نظری تحقیق خصوصی سازی و نظام های مدیریت منابع انسانی دانلود ادبیات نظری تحقیق خصوصی سازی و نظام های مدیریت منابع انسانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - خصوصی سازی اگرچه تئوري…

  • بررسی تحلیلی رویکرد آموزشی رجیو امیلیا و سنجش میزان آگاهی مدیران و مربیان مراکز پیش از دبستان

    بررسی تحلیلی رویکرد آموزشی رجیو امیلیا و سنجش میزان آگاهی مدیران و مربیان مراکز پیش از دبستان برچسب ها: تحقیق رشته روانشناسی پیش از دبستان تحقیق رجیو امیلیامقاله رویکرد های آموزشیبررسی تحلیلی رویکرد آموزشی رجیو امیلیا و سنجش میزان آگاهی…

  • جزوه دکتر محسن محرمی - درس ارزیابی سیستم های کامپیوتری

    ارزیابی,جزوه,خرید,دانلود جزوه ارزیابی,دانلود جزوه ارزیابی سیستم ها,دانلود جزوه محسن محرمی,سیستم کامپیوتری,مارکوف,محرمی,محسن,محسن محرمی دانلود فایل اصلی جزوه دکتر محسن محرمی - درس ارزیابی سیستم های کامپیوتری از سایت دانلود فایل فروش جزوه دستنویس به همراه فایل های کتاب و power point…

  • پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه ................................................................................................................... 25…

  • مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی

    مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی دانلود مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 13 2 - 1 بازارگرایی چیست 14 2 - 2 تاریخچه و پیشینه 14 2 -…

  • مبانی نظری وپیشینه ارزیابی کانال توزیع

    مبانی نظری وپیشینه ارزیابی کانال توزیع دانلود مبانی نظری وپیشینه ارزیابی کانال توزیع دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه ارزیابی کانال توزیع ارزیابی اعضای کانال توزیع فیزیکی ماهیت توزیع فیزیکی هدف…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب انسان و محیط زیست (انرژی)

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب انسان و محیط زیست (انرژی) دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب انسان و محیط زیست (انرژی) دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت فصل چهارم کتاب انسان و محیط زیست (انرژی) ،در…

  • پاورپوینت روابط کار در سازمان

    پاورپوینت روابط کار در سازمان برچسب ها: کتاب روابط کار در سازمان پیام نورجزوه روابط کار درسازمانمقاله در مورد روابط کار درسازمانخلاصه کتاب روابط کار در سازمانخلاصه کتاب روابط کار درسازمان پیام نوردانلود کتاب روابط کار درسازمان محمد شکیبا مقدمدانلود…

  • قالب پاورپوینت حقوق شماره 3

    قالب پاورپوینت حقوق شماره 3 دانلود قالب پاورپوینت حقوق شماره 3 دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت حقوق شماره 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پیشینه و مبانی نظری سبک عملكرد شغلی

    پیشینه و مبانی نظری سبک عملكرد شغلی دانلود پیشینه و مبانی نظری سبک عملكرد شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملكرد شغلی : براساس ديدگاه صاحبنظران اجزاي عملكرد شغلي را به دو بعد…

  • پاورپوینت آشنایی با قوانین دیوان عدالت اداری

    پاورپوینت آشنایی با قوانین دیوان عدالت اداری دانلود پاورپوینت آشنایی با قوانین دیوان عدالت اداری دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با قوانین دیوان عدالت اداری، در قالب ppt و در…