ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ادبیات نظری تحقیق علل گرایش به مواد مخدر و روانگردان

    ادبیات نظری تحقیق علل گرایش به مواد مخدر و روانگردان دانلود ادبیات نظری تحقیق علل گرایش به مواد مخدر و روانگردان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل علل گرایش به مواد مخدر و روانگردان…

  • بررسی ارائه طرح سیستم مدیریت پسماند شرکت فولاد هرمزگان

    بررسی ارائه طرح سیستم مدیریت پسماند شرکت فولاد هرمزگان,پروژه بررسی ارائه طرح سیستم مدیریت پسماند شرکت فولاد هرمزگان,پسماند صنعتی,پسماند صنعتی شرکت فولاد هرمزگان,مدیریت پسماند دانلود فایل اصلی بررسی ارائه طرح سیستم مدیریت پسماند شرکت فولاد هرمزگان از سایت دانلود فایل…

  • تحقیق بررسی تعیین تأثیر انگیزش بر توانمندسازی کارکنان

    تحقیق بررسی تعیین تأثیر انگیزش بر توانمندسازی کارکنان,توانمندسازی کارکنان doc,توانمندسازی نیروی انسانی,روشهای توانمندسازی کارکنان,ماهیت پیچیده انگیزش,مقاله توانمندسازی کارکنان دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تعیین تأثیر انگیزش بر توانمندسازی کارکنان از سایت دانلود فایل دانلود پایان نامه با موضوع بررسی تعیین…

  • قالب پاورپوینت مغز شماره 4

    قالب پاورپوینت مغز شماره 4 دانلود قالب پاورپوینت مغز شماره 4 دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت مغز شماره 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پاورپوینت آینده پژوهی در مطالعات شهری و منطقه ای

    پاورپوینت آینده پژوهی در مطالعات شهری و منطقه ای دانلود پاورپوینت آینده پژوهی در مطالعات شهری و منطقه ای دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آینده پژوهی در مطالعات شهری و منطقه ای،در حجم…

  • پاورپوینت آموزش گام به گام روش تصمیم گیری چند معیاره ویکور

    پاورپوینت آموزش گام به گام روش تصمیم گیری چند معیاره ویکور دانلود پاورپوینت آموزش گام به گام روش تصمیم گیری چند معیاره ویکور دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آموزش گام به گام روش…

  • طرح توجیهی تولیدی پنپرز و پوشک بچه

    توجیه فنی اقتصادی کارخانه تولید پ,خرید پروژه کارآفرینی تولید پوشک بچه,دانلود رایگان طرح توجیهی خیاطی,طرح توجیهی تولید انواع پوشک کامل بچه,طرح توجیهی تولیدی پنپرز بچه,طرح تولید پنپرز,کارخانه تولید نوار بهداشتی,هزینه راه اندازی خط تولید پوشک بچه دانلود فایل اصلی طرح…

  • مبانی نظری تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر

    مبانی نظری تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر دانلود مبانی نظری تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل انواع و شیوع رفتارهای پر خطر رفتارهای خود آسیب…

  • طرح توجیهی( دوره آموزشی) احداث کارگاه خیاطی (دوخت چادر)

    طرح توجیهی( دوره آموزشی) احداث کارگاه خیاطی (دوخت چادر) برچسب ها: دانلود رایگان طرح توجیهی تولیدی پوشاکطرح کسب و کار کارگاه خیاطیدانلود رایگان طرح توجیهی تولید پوشاکطرح کسب و کار تولیدی پوشاکطرح تولیدی پوشاکدانلود رایگان طرح توجیهی کارگاه خیاطیدانلود رایگان…

  • دانلود پرسشنامه مهارت هاي اجتماعي نوجوانان (TISS)

    پرسشنامه مهارت های اجتماعی دانش آموزان,پرسشنامه مهارت های اجتماعی گرشام و الیوت,پرسشنامه مهارت های اجتماعی ماتسون,پرسشنامه مهارت های اجتماعی نوجوانان,پرسشنامه مهارتهای اجتماعی بزرگسالان,دان دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه مهارت هاي اجتماعي نوجوانان (TISS) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه مهارت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی و والدین

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی و والدین دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی و والدین دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی و والدین فهرست…

  • بررسی تاثیر اعتیاد به کار بر فرسودگی شغلی کارکنان ادارات دولتی

    بررسی تاثیر اعتیاد به کار بر فرسودگی شغلی کارکنان ادارات دولتی برچسب ها: بررسی تاثیر اعتیاد به کار بر فرسودگی شغلی کارکنان ادارات دولتیپایان نامه بررسی تاثیر اعتیاد به کار بر فرسودگی شغلی کارکنان ادارات دولتیپروژه بررسی تاثیر اعتیاد به…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه ارزان برای زاغه نشینان

    پایان نامه معماری طراحی خانه ارزان برای زاغه نشینان,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه هنرمندان,طراحی خانه ارزان برای زاغه نشینان,مطالعات معماری طراحی خانه ارزان برای زاغه نشینان,معماری طراحی خانه ارزان برای زاغه نشینان دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و…

  • پرسشنامه آزمون ادراک تعامل اجتماعی کارول، آر، گلاس

    آزمون ادراک تعامل اجتماع,آزمون ادراک تعامل اجتماعی کارول گلاس,پرسشنامه آزمون ادراک تعامل اجتماعی,پرسشنامه آزمون ادراک تعامل اجتماعی کارول,پرسشنامه آزمون ادراک تعامل اجتماعی«کارول گلاس»,گلاس دانلود فایل اصلی پرسشنامه آزمون ادراک تعامل اجتماعی کارول، آر، گلاس از سایت دانلود فایل پرسشنامه آزمون…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش تعاریف ومفاهیم فرسودگی شغلی

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش تعاریف ومفاهیم فرسودگی شغلی دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش تعاریف ومفاهیم فرسودگی شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فرسودگي شغلي : آيا تاکنون براي شما وضعيتي پيش آمده است…

  • پاورپوینت ازدواج موفق

    پاورپوینت ازدواج موفق دانلود پاورپوینت ازدواج موفق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ازدواج موفق بستگی به عوامل مختلفی دارد که خیلی از آنها را باید در دوران نامزدی ارزیابی کرد. عوامل دیگری نیز…

  • بررسی تاثیر مشارکت در تصمیم گیری بر تعهد سازمانی کارکنان

    بررسی تاثیر مشارکت در تصمیم گیری بر تعهد سازمانی کارکنان برچسب ها: مشارکت در تصمیم گیری تعهد سازمانی فرایندهای ارتباطی فرصت پیشرفت بررسی تاثیر مشارکت در تصمیم گیری بر تعهد سازمانی کارکنان احساس شایستگی رفتن به سایت اصلی بررسی تاثیر…

  • دانلود طرح توجیهی تولید نودل

    امکان سنجی توليد نودل,دانلود طرح توجیهی نودل,طرح تاسیس توليد نودل,طرح توجیهی تولید نودل,طرح توليد نودل,طرح کارآفرینی توليد نودل,طرح کسب و کار توليد نودل,کارآفرینی توليد نودل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی تولید نودل از سایت دانلود فایل دانلود طرح توجیهی…

  • ادبیات نظری تحقیق اشتباه کارکنان و فساد و تخلفات اداری

    ادبیات نظری تحقیق اشتباه کارکنان و فساد و تخلفات اداری دانلود ادبیات نظری تحقیق اشتباه کارکنان و فساد و تخلفات اداری دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل اشتباهات کارکنان - اهمیت توجه به اشتباهات نیروی انسانی…

  • آشنایی با شاخص های بورس

    بورس دانلود فایل اصلی آشنایی با شاخص های بورس از سایت دانلود فایل تحقیق آشنایی با شاخص های بورس در حجم 60 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:شيوه محاسبه شاخص ها در…

  • تحقیق بررسی بازاریابی فرش و بایدها و نبایدهای آن در صنعت ایران

    تاریخچه فرش دستباف,تحقیق بررسی بازاریابی فرش در صنعت ایران,تحقیق صادرات فرش,تعریف فرش دستباف,جایگاه فرش دستباف در ایران,فرش دستباف,مقاله صادرات فرش دستباف,ویژگیهای فرش دستباف دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی بازاریابی فرش و بایدها و نبایدهای آن در صنعت ایران از سایت…

  • پاورپوینت تحلیل سایت بلوار جانباز

    بلوار جانباز,پاورپوینت بلوار جانباز,پاورپوینت تحلیل سایت بلوار جانباز,پاورپوینت تحلیل فضای شهری بلوار جانباز,تحلیل سایت بلوار جانباز,تحلیل فضای شهری بلوار جانباز,دانلود پاورپوینت تحلیل سایت بلوار جانباز,سایت بلوار جانباز دانلود فایل اصلی پاورپوینت تحلیل سایت بلوار جانباز از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی پژوهش جهت گیری مذهبی (فصل 2)

    پایان نامه جهت گیری مذهبی,پيشينه تحقيق جهت گیری مذهبی,جهت گیری مذهبی doc,جهت گیری مذهبی pdf,جهت گیری مذهبی چیست,جهت گیری مذهبی درونی و بیرونی,دانلود مباني نظري تعریف جهت گیری مذهبی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) جهت گیری مذهبی دانلود فایل…

  • پاورپوینت نقش حمل ونقل در بازرگاني خارجي

    پاورپوینت نقش حمل ونقل در بازرگاني خارجي برچسب ها: نقش حمل و نقل در توسعه اقتصادی pdfنقش حمل و نقل در توسعه پایدارحمل و نقل و توسعه پایدارنقش حمل و نقل ریلی در توسعه اقتصادینقش راه در توسعهنقش حمل و…

  • پاورپوینت آزمايش هاي اچ.آي.وي

    پاورپوینت آزمايش هاي اچ.آي.وي برچسب ها: احتمال انتقال ایدز در اولین رابطهایدز و علائم آندرمان بیماری ایدزدرمان ایدزعکس‌ ایدزعامل بیماری ایدز چیستتحقیق کوتاه در مورد بیماری ایدزایدز در ایران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آزمايش هاي اچ.آي.وي دسته بندي :…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات منابع انسانی (فصل دوم)

    pdf,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات منابع انسانی (فصل دوم),زیر سیستم های مدیریت منابع انسانی,سیستم اطلاعات منابع انسانی,سیستم اطلاعات منابع انسانی hris,سیستم اطلاعات منابع انسانی چیست,سیستم مدیریت منابع انسانی,مزایای اصلی ess دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد(فصل دوم)

    پيشينه پژوهش اهمیت ارزشیابی عملکرد,پيشينه پژوهش د,پيشينه تحقيق ابعاد ارزیابی عملکرد,پيشينه نظري نظریه های ارزیابی عملکرد,چارچوب نظري سابقه ارزیابی عملکرد,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد(فصل دوم),مباني نظري تعاریف ارزیابی عملکرد دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مشكلات فرهنگی ما ایرانیان

    دانلود پاورپوینت با موضوع مشكلات فرهنگی ما ایرانیان برچسب ها: انواع مشکلات فرهنگیمشكلات فرهنگي جامعهضعف فرهنگیمسائل فرهنگی روزمسائل فرهنگی ایرانعلت بی فرهنگی مردم ایرانبی فرهنگی در جامعهمسائل فرهنگی جامعه ایران رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مشكلات فرهنگی…

  • پاورپوینت معرفی نرم افزار Comfar III

    پاورپوینت معرفی نرم افزار Comfar III دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار Comfar III دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معرفی نرم افزار Comfar III ، در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • پاورپوینت مشورت مدرسه مبنا

    پاورپوینت مشورت مدرسه مبنا برچسب ها: پاورپوینت مشورت مدرسه مبناتاریخچه مشورت مدرسه مبنامشورت و همکاری مدرسه مبنااهمیت مشورت و همکاری همکاری خانه و مدرسهمشورت و همکاری با والدین رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مشورت مدرسه مبنا دسته بندي : علوم…

  • پیشینه و مبانی نظری مشاوره گروهی

    پیشینه و مبانی نظری مشاوره گروهی دانلود پیشینه و مبانی نظری مشاوره گروهی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشاوره گروهی مفهوم مشاوره : انسان از ابتدای کودکی تا سن پیری پیوسته به نقش…

  • تحقیق جو عاطفی خانواده (فصل دوم پایان نامه)

    تحقیق جو عاطفی خانواده (فصل دوم پایان نامه) برچسب ها: ادبیات نظری جو عاطفی خانواده فصل دوم پایان نامه جو عاطفی خانوادهپیشینه تحقیق جو عاطفی خانوادهمبانی نظری جو عاطفی خانوادهچارچوب جو عاطفی خانوادهپیشینه پژوهش جو عاطفی خانواده رفتن به سایت…

  • ادبیات نظری تحقیق رضايت زناشويي ، مدل و نظریه های آن (فصل دوم )

    ادبیات نظری رضايت زناشويي,پیشینه رضايت زناشويي,پیشینه نظری رضايت زناشويي,دانلود چارچوب نظری رضايت زناشويي,فصل دوم پایان نامه رضايت زناشويي,مبانی نظری مدل و نظریه های رضايت زناشويي,مدل و نظریه های آن دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق رضايت زناشويي ، مدل و…

  • تاثیر تخصص حسابرس در صنعت بر ارتباط بین جریان وجوه نقد آزاد و مدیریت سود در شرکت‌های پذیرفته شده

    تاثیر تخصص حسابرس در صنعت بر ارتباط بین جریان وجوه نقد آزاد و مدیریت سود در شرکت‌های پذیرفته شده برچسب ها: جریان نقد آزاد مدیریت سود کیفیت حسابرسی تخصص حسابرس در صنعتارتباط بین جریان وجوه نقد آزاد و مدیریتحسابرس رفتن…

  • پاورپوینت تحلیل بیمارستان میلاد تهران

    پاورپوینت تحلیل بیمارستان میلاد تهران دانلود پاورپوینت تحلیل بیمارستان میلاد تهران دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بیمارستان میلاد تهران،در حجم 31 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: همکف : مدیر امور اداری،…